maandag 3 april 2017

Traveling

Ik bezoek graag nieuwe plekken. Leuke steden in Nederland vooral. Ik ben niet de persoon die een wereldreis gaat maken, maar ik hou ervan om mooie plekjes in Nederland te ontdekken. Daarom besloot ik een kaart van Nederland op een prikbord te bevestigen en alle plekken waar ik eens ben geweest vast te zetten met pinnen. En kwam erachter dat ik op veel plekken ben geweest in de randstad en Drenthe, maar dat ik bijvoorbeeld weinig in Noord-Holland ben geweest en in Gelderland.
 Zoals je ziet is de randstad goed gevuld. Niet gek als je daar ook vandaan komt.
 Oke, oke, ik heb gezegd dat het een kaart van Nederland is, maar stiekem is die van de Benelux. Luxemburg is dus nog een land waar we vaker heen moeten. Ik zou heel graag de stad Luxemburg eens willen bezoeken.



 Drenthe is ook een veel bezochte plaats. Mede door familie en vrienden die daar wonen, dat we daar geregeld komen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten