donderdag 9 maart 2017

BLONDIE

Ik weet niet of ik het hier al had vermeld, maar ik was naar de kapper geweest in Amsterdam waar ik mijn haar zou laten knippen en verven. Ik wilde mijn haar wat korter en weer terug naar blond.


Ik had gevraagd om haar net op mijn schouder en wilde graag terug naar blond. Toen ik eenmaal weer buiten stond, was ik nog steeds niet blond en had ik haar tot bóven mijn schouders in plaats van erop. En was ook mijn portemonnee een heel stuk lichter.
Zoals je hier kunt zien was mijn haar nog steeds bruin. En als ik eerlijk ben lach ik wel op deze foto, maar van binnen huilde ik. Meteen in de auto belde een vriendin van mij al om te horen hoe het was gegaan. En vertelde ik dat ik niet echt tevreden was, en gelukkig wilde zij het nog wel een keer overdoen. En daar ben ik nu dus afgelopen maandag geweest, en ik ben heel blij dat ik kan vertellen dat ik dus eindelijk weer blond ben.
Joe, dit was mijn haar verhaal. Binnenkort wil ik een l'Oreal Colorista spray kopen in een leuk kleurtje. Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

In welke kleur zou jij je haar nog een keertje willen verven?

Foto's zijn gemaakt door Daniëlle (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten