maandag 27 februari 2017

Weekoverzicht week 8

Vorige week (was dus week 8) had ik best een drukke planning, en daardoor heb ik dus ook best aardig wat foto's gemaakt. En daarom nu een foto overzicht van mijn week.



Ik had voor de laatste keer vlechtjes in m'n haar gemaakt, want de dag daarna ging ik naar de kapper om er een stuk af te laten halen en dus m'n haar blond te maken.

Dinsdag maakte ik een foto van m'n haar hoelang het op dat moment nog was. En het was tijd om naar Amsterdam te gaan.

 Hallo Amsterdam!!
Eenmaal klaar bij de kapper was m'n haar extreem kort. (ik wilde het tot net over mijn schouders en nu valt het tot boven mijn schouders (tja krullen vallen stijl als het nat is en word dus korter als het opdroogt.) En had ik nog steeds bruin haar. Er zaten wel een aantal lichte stukjes in en mijn uitgroei was zeker lichter, maar ik was (en ben) nog steeds niet blond. Al met al een niet echt geslaagd kappersbezoek. En op de foto's lag ik wel, maar ik was niet blij.

 Maar lang kon ik niet bezig zijn met mijn haar, want de volgende afspraak stond alweer op de planning, want ik zou met Lotte een dagje naar Utrecht gaan, nadat ik een ochtendje had gewerkt stapte ik in de bus, metro en trein om naar Utrecht te gaan.
Wel was het die dag erg regenachtig en eindigden we dus zeiknat in de trein terug naar huis.

'S avonds legden Daniƫlle en ik onze liefde voor Disney vast in truien en T-shirts.

 Donderdag was het tijd om het stormachtige weer te trotseren en werkte ik weer een ochtendje. En 's avonds moest ik naar het Grafisch Lyceum voor mijn toelating voor volgend jaar. Door de storm was het heel erg druk op de weg en konden we met de bus nauwelijks tussen al het verkeer door.

En toen ik terug liep van het Grafisch Lyceum naar huis liep ik langs het mooi verlichte stadhuis en zaten er nog allemaal lichtjes in de bomen. Echt een geluksmomentje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten